Funny Collection of Nepali Jokes | Nepali Chutkila

यहाँ Nepali Jokes संग्रह प्राप्त गर्नुहोस्। हामीले यहाँ नेपाली भाषामा धेरै रमाइलो कमेडी Jokes पोस्ट गरेका छौं।हामी नेपालीले बाल्यकालदेखि नै लाखौं Nepali Jokes सुनेका छौं र अझै पनि सुन्दा रमाइलो लाग्छ । हामीले Nepali Chutkila संग्रह बनाएका छौं जसले हाम्रो दिमागलाई रमाइलो राख्छ।


म बिहान सबेरै Nepali comedy jokes पढ्न रुचाउँछु किनकि यसले मेरो दिन अनुहारमा मुस्कान लिएर बनाउँछ। यसले दिनलाई उज्यालो, प्रफुल्लित र आनन्दमय बनाउँछ। म प्रायः दिनभर साथीहरूसँग ठट्टा गर्छु जसले मेरो कम्पनीलाई उनीहरूका लागि अझ बलियो र यादगार बनाउँछ। सामान्यतया, Nepali jokes राम्रो संगत, चिरस्थायी स्मरण र स्माइली अनुहारको कारक हो।

Best Collection of Nepali Jokes

दुई विवाहित महिलाहरू आफ्नो श्रीमानको बारेमा कुरा गर्दैछन् 
पहिलो पत्नी: मेरो श्रीमान् धेरै दयालु हुनुहुन्छ। कसैले बाख्रा मारेमा ऊ पनि रुन्छ । 
दोस्रो श्रीमती: मेरो श्रीमान् धेरै दयालु हुनुहुन्छ। शलजम (प्याज) काट्दा पनि रुन्छ ।


श्रीमती : तिमी मलाई कति माया गर्छौ ? 
श्रीमान् : सहरजा जति गर्छ 
श्रीमती : त्यसो हो भने म मरेपछि मेरो सम्झनामा ताजमहल बनाउछौ । 
श्रीमान् : त्यसको लागि जग्गा किनेको छु । तपाईं ढिलो गर्दै हुनुहुन्छ।


भिकारी : साहेब, येक रुपैया दिनुस 
साहेब : लाज लगदैना ? सडक मा उभिएरा विक मग्न लाइ ? 
भिकारी : अनि के त तेरो येक रुपैया को लागी मा अफिस खोलौ त ?

Scroll More For Neplai Jokes

पहिला गधा : यार मेरो मालिक ले मलाइ साधाइ कुट्ने गर्चा ! 
दोसरो गधा : तेसो भये भगेरा जा त ! किन तेस्को म बेसको त आझै ? 
पहिला गधा : वगेरा त जानते तारा यो वाबिस्य रामरो देखेरा भग्न मान चैन यार ! 
दोसरो गधा : वबिस्य रामरो छ रे तारा कसरी ? 
पायलो गधा : मलिक को येउती राम्री चोरी छे अनि चोरी कैले कै बदमासी गेरे ढेरै बदमाशी गरयो भने, तेरो बिहे गधा संग गार्डिन्चु वान्चा !! येही आश मा बेसको छु यार

केटा: आज गोदबारी पार्क तिर जाउ है... 
केटी: भो..जन्ना...तिमी ले जे पायो तेही त गर्दै नाउ नि? 
केटा: वाचा केही गर्दिन के !!! 
केटी: भो...त्यासो भय किना जानू पर्यो त..!!

प्रहरी : यहाँ कसरी दुर्घटना भयो ? 
चालक: मलाई थाहा छैन सर; म यात्रुबाट पैसा लिन व्यस्त छु।)

Nepali Jokes Conclusion

Nepali Jokes धेरै रमाइलो हुन्छन् र तिनीहरूले प्रायः हाम्रो समाज, मानिसहरू र घटनाहरूसँग सम्बन्धित विषयहरू समेट्छन् र कहिलेकाँही तिनीहरू विभिन्न समूह वा घटनाहरूको लागि व्यंग्यको रूपमा पनि प्रयोग गरिन्छ जुन सराहना गरिएको छैन।

हाम्रो Nepali funny jokes संग्रह पढ्नको लागि धन्यवाद।

Post a Comment

0 Comments