10 Best Love Quotes in Nepali for Wife

 love quotes in nepali for wife: - धेरैजसो राम्रो र नराम्रो समयको लागि श्रीमती तपाईंको एक हिस्सा हुन्, उनीहरूले सधैं तपाईंले भोग्नुपरेको पीडा सहनुहुन्छ र तपाईंलाई खुशी पार्न निरन्तर प्रयास गर्नुहुन्छ, त्यसैले यो तपाईंको पत्नीलाई खुशी पार्ने समय हो। ।

Love Quotes in Nepali
Love Quotes in Nepali

आफ्नो जीवनमा केही मायालु शब्दहरू भन्नुहोस्। यस पोष्टमा तपाईले नेपाली प्रेम सन्देश, love quotes in nepali for wife प्राप्त गर्न सक्नुहुन्छ।

 Love Quotes in Nepali for Wife


तिमीलाइ यती धेरै माया दिन मन छ की यदि म मरेर गए भने 
पनि तिमीलाइ अरु कसैको हुन मन नलागोसा।


तपाईंको हृदयलाई सराहना र खुशीले भरीरहेको छु । 
आफ्नो हातहरुलाई निरन्तर मन पराउछु किनकी 
म तपाईंको भाग्यशालीहातहरुको र्स्पर्श पाइरहको हुँ ।


तपाईं मेरो हृदयमा सबै शून्यताले भरिदिनुभएको छ । 
म तपाईको जीवनलाई धेरै प्रशंसा गर्न चाहन्छु। 
म तपाईंलाई विशेष गरी मन पराउँछु!


कुनै उल्लेखनीय प्रकाशले श्रृंगारभन्दा मेरो मार्गलाई प्रवाह गर्दछ 
र तपाईले मेरो जीवनमा ल्याईएको परिवर्तनले मार्गनिर्देशित गर्दछ । 
तपाई मेरो श्रृंगार हो, जसको म धेरै प्रशंसा गर्दछु ।


म एक्लै संसारको हरेक समयको सामना गर्नुभन्दा पनि 
मसंग एक सुनदर जीवनकाल जिउने पतिसँग बिताइरहेका छु ।
मेरो प्रिय, तपाईंलाई कदर।


जब म तिमीसंग साहस लिन्छु, म सोच्छु कि, मैले भगवानबाट 
यस्तो शानदार आशिष प्राप्त गर्न ठूलो काम गरेको छु ।


तपाईंसंग, म मेरो सनकी तर सबैभन्दा उत्तम समय बिताउन
चाहन्छु र अन्यायमा परेका तनावहरूलाई शान्त तपाईबाट 
गराउन चाहन्छु, यस तथ्यको प्रकाशमा तपाईं सबैभन्दा महत्त्वपूण् 
अर्थमा प्रिय हुनुहुन्छ । म तिमीलाई शुभकामना दिन्छु !


हाम्रो विवाह कत्तिको लामो समय सम्म पुग्नुपर्दछ, 
त्यहाँ दुइ मिनेट लाग्नेछ जब म त्रि्रो साथ हुनको लागि 
कटिबद्ध हुनेछु अहिले र सधैंको लागि ! तपाईं कदर, मेरो स्वीटी ।


निस्सन्देही, हामी सँगसँगै शान्त मिनेट पनि साझेदारी गर्र्छौं, 
जीवनको त्रासदीको ठूलो भागलाई पराजित गर्ने क्षमता हामी हुन्छ । 
यही कारण हो, हामी एक मायालु समयको समूह बनाउँछौं।


तपाईंले मेरो हृदयलाई नरम पार्नु भएको छ, र यसलाई 
मायाको साथ भरियो। जब तपाईं मलाई हेनुहुन्छ म 
तपाईंमा निर्भर हुन पुग्दछु ! म तिमीलाई धेरै माया गर्छु, मेरो प्रिय पत्नी!

Bonus  Love Quotes in Nepali for Wife

सँगै, हाम्रो प्रेमले सबै चुनौती र अवरोधहरूमाथि विजय हासिल गर्छ,
My Wife "I love You"


प्रेमले बलियो बनाउँछ, प्रोत्साहन दिन्छ, र सुरक्षा दिन्छ। 
तपाईको मायाले मलाई म हुन सक्ने सबै बन्न मद्दत गर्दछ, 
मेरी सुन्दर Baby।


तपाईंको हृदय प्रेम र स्नेहले भरिएको छ। 
तपाईंको हातहरू सधैं हेरचाह गर्छन्। 
तिमीलाई मेरी श्रीमतीको रूपमा पाउनु म भाग्यमानी छु।


यदि तपाईं आफ्नो विशेष आधामा आफ्नो विचार र भावनाहरू व्यक्त गर्न चाहनुहुन्छ भने, पत्नीको लागि यी प्रेम सन्देशहरूले पक्कै पनि उनको हृदय छुनेछ र उनको मुस्कान ल्याउनेछ।  Love Quotes in Nepali for Wife पढ्नु भएकोमा धन्यवाद


Post a Comment

0 Comments